poniedziałek, 31 grudnia 2012

wyprzedaze

Hej.



I ja uległam. Przede wszystkim kupowałam na dzisiejszy dzień, bo oczywiście nie miałam się w co ubrać ;) Jak zawsze przed jakimś wyjściem.


Zacznę od kosmetycznych łupów.

Coca-Cola Lip Smacker. Chciałam na początku stycznia zamówić to cudo ale ukazało się moim oczom w KappAhl`u. I to o ponad 2 dychy taniej niż na necie! W metalowej puszce znajduje się 6 pomadek, Coca-Cola, Coca-Cola Vanillia, Sprite, Fanta Orange, Fanta Strawberry oraz Fanta Pineapple. 47,90 zł.



Duo Nail Polish by h&m. Into the Wild oraz Back by Noon. Za 5 zł.



Glitter Eyeliner by h&m, silver. 14,90 zł.



Lipgloss by h&m, pink. 6,90 zł.




Biżuteria. 


Kolczyk z h&m. Od dłuższego czasu myślałam o kupnie czegoś takiego. 14,90 zł.


5 bransoletek z C&A. 15 zł.



Uroczy naszyjnik z serduszkiem, również z C&A. 10 zł. 




Ciuchy.

Top bez ramiączek z h&m za całe 10 zł!




Spódniczka, znaleziona na dziale dziecięcym, również z h&m za 20 zł :)







I za 3 dyszki jestem ubrana. Widziałam jeszcze butki na obcasie za 20 zł, różowe i w zebrę chyba, ale nie wzięłam. Może jeszcze będą w styczniu to pewnie kupię ;) 



Mój ukochany zapragnął sobie kupić koszulę (miałam jechać z kuzynką a wyszło że pojechałam z nim ;) i po długich poszukiwaniach znalazł w KappAhl`u za 50 zł. Jest długi i chudy więc czasem są problemy ;D








To już ostatni post w tym roku. Życzę Wam więc Wszystkiego co Najlepsze! ;) 





Pozdrawiam,
Nana!

6 komentarzy:

  1. O kurczę,takie lip smackery to bym chciaaaała<3
    szczęśliwego nowego roku! bądź radosna i niech Ci się spełniają marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo nigdy nie widziałam takich lip smacker-ów :D faaajne :D
    chciałabym zaobserwować Twojego bloga, ale chyba masz wyłączoną opcję, bo ja nie widzę:P tak czy inaczej będę zaglądać :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko na necie i byłam w szoku jak je w KappAhlu zobaczyłam ;)
      hmmm ja nic o tym nie wiem i w ustawieniach nic nie widziałam, to nie ja :D
      również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. ooo widzisz chyba coś teraz poszperałaś, bo już mogę Cię zaobserwować :)

      Usuń