piątek, 21 grudnia 2012

przedświąteczne zakupy cz. II



Hej.

Dziś znowu z zakupami, mam nadzieje że ostatnimi w tym roku ;) Czas się zabrać za recenzje, tak wiem.. Poprawię się! ;) teraz tak szybciochem zakupy z 3 sklepów. Zacznę od Lidla. Jako pierwsze w oko wpadł mi mały zestaw, szampon + odżywka Timotei z różą z Jerycha – Intensywna Odbudowa. Jak na razie raz użyłam i jest ok, zobaczymy jak dalej. Za 12,99 zł.



Następnie podgrzewacze. Ostatnio mam jakąś manie na podgrzewacze.. ;) Te są z akcji XXL, 18+6 szt. Dopiero w domu zauważyłam że niby anty tytoniowe są ;) w sklepie standardowo powąchałam czy mi zapach odpowiada i już były w wózku. Czy są anty tytoniowe raczej nie sprawdzę ;) podgrzewacze za 4,99 zł.



Na koniec wzięłam dwa zmywacze do paznokci Cien, bez acetonu z pompką. Jedno opakowanie dla Mamuśki Mej ;) 6,99 zł/szt.



Do Super Pharm weszłam po Krem dla Mamy, którego nie dostałam poprzednim razem.. tym też nie, ale z pustymi rękami nie wyszłam. W promocji było dostępne masełko do ust Nivea. Ja wybrałam karmelowe, jestem nim zachwycona!! 7,99 zł.




I z Eveline 60-sekundowy wysuszasz, utwardzacz, nabłyszczacz, 3w1. 12,99zł.



Następnie odwiedziłam przyjaciółkę w pracy. Hydrożelowe płatki pod oczy kupiłam z myślą o Sylwestrze. 4 zł. 



Wzięłam sobie jeszcze malutkie kawałeczki mydełek naturalnych. Do twarzy z nanosrebrem, do ciała Paradise. 



Mamuśka ostatnio mi marudziła o suchej skórze to jej na spróbowanie wzięłam balsam z masłem shea milk spa.



I w gratisie jej wzięłam kulę do kąpieli morski pacific. Dobre ze mnie dziecię ;) 3,90 zł. 




Już za chwilę Święta, ach uwielbiam ten czas. Nawet wielkie sprzątanie mi zbytnio nie przeszkadza, `ubieranie` choinki itp. ;) W tym czasie obowiązkowo musi lecieć muzyczka, ale nie świąteczna.. Zdecydowanie moim numerem jeden jest :


Z Nimi każde sprzątanie nie jest mi straszne! ;)))


Pozdrawiam,
Nana  (◕‿‿◕).

2 komentarze:

  1. Świetne zakupy! płatki pod oczy i masełko do ust Nivea bardzo bym chciała :) podgrzewacze też lubię,razem z mamą,mamy chyba 8 różnych zapachów do zużycia :)
    pozdrowionka i Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam z Mamuśką świeczuszki (;
      a dziękuję i nawzajem ! :)

      Usuń