niedziela, 23 grudnia 2012

coraz bliżej święta ..;)

Hej,


To już jutro! :) Wigilia, Święta, jedzenie, rodzina, no i prezenty. Co roku czekam na święta, mimo wieku nadal to uwielbiam tak samo jak byłam małym pyrdkiem ;) Wielkie, świąteczne sprzątanko mi nawet idzie dobrze :) myślałam, że się gorzej uwinę z tym. Cały dzisiejszy dzień poświęcam na to więc uwinę się w mgnieniu oka! ;)


Wczoraj, w końcu po namiętnych poszukiwaniach dorwałam krem dla Mamuśki na prezent!! Nie sam krem na dzień, którego szukałam ale w ładnym zestawie (a w nim ;)). Więc krem na noc, kupiony szybciej, wzięłam sobie. Jak już wszystkie prezenty skompletowałam to zaczęłam pakowanie. Średnio sobie z tym radzę ale z roku na rok wychodzi mi to coraz lepiej! :)







Ostatnimi dniami (nocami? :)) cierpię na jakoś paskudną bezsenność.. Dzisiejszej nocy w ogóle nie idę spać, szybciej zacznę sprzątać, szybciej się położę i jutro nie będzie problemu ze snem i wyspaniem się na poniedziałek ;))

Piosenka dzisiejszej nocy:
Led Zeppelin - Kashmir



Pozdrawiam,
Nana  (◕‿‿◕).

2 komentarze: