wtorek, 2 października 2012

próbki Johnson's



Hej ;)
Dostałam od koleżanki próbki 4 produktów Johnson’s Baby, miała podwójnie to się podzieliła, a co ;) Próbki można zamówić na stronie Johnson’s, wysyłka jak i próbki są za darmo, trzeba wypełnić krótki formularz, w tym datę urodzin dziecka, lub że jest się w ciąży.


Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1, 50 ml. 


Mleczko pielęgnujące, 50 ml.



Krem pielęgnujący, 15 ml.



Ochronny krem przeciw odparzeniom, 15 ml. A ten akurat oddałam dziś kuzynce, małemu Słodziakowi się na pewno przyda ;)



Resztę zaś sama zużyję, moja skóra kosmetyki dziecięce bardzo lubi. Inne niekoniecznie.. A tak się prezentują próbeczki jeszcze w całości ;)




No i nastał październik ;) taką słoneczną, ciepłą, miłą jesień to ja lubię! Samych taki dni ;) Aż chce się wyjść z chałupki. Dziś popołudniu byłam z kuzynką i jej Szkrabem na spacerku, przy okazji odwiedziłyśmy Lidla i Biedronkę ;) ja czysto rekreacyjnie biegałam po obu za Maluchem, który wszystko chciał wsadzić do wózka/koszyka. A co, wszystko się przyda w domu ;) I jak to na dobrą Ciocię przystało, standardowo miałam małe łupy. 





Pozdrawiam,
Nana.

2 komentarze:

  1. mam te próbki ale czekam na maluszka:P, p.s. swietną masz tapetę :) obserwuje i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to gratuluję! :) dziękuję. Również obserwuję :D

      Usuń