czwartek, 4 października 2012

krem do rąk be beauty



No to czas na pierwszą małą recenzję ;) Oto Nawilżający krem do rąk z Biedronki, be beauty hands expert!v.

Opis na produkcie:

Krem do rąk staram się stosować codziennie, lecz nie zawsze o tym pamiętam ;) Nie mam żadnych problemów ze skórą dłoni więc czasami nawet przez parę dni funkcjonują bez kremu. Jednak zdarzają się sytuacje kiedy mam wysuszone dłonie i wtedy potrzebuję kremu nawilżającego, szybko się wchłaniającego i nie zostawiającego uczucia lepkości. I ten produkt spełnia wszystkie moje wymagania! ;) a do tego jest hipoalergiczny.



Cena: około 5 zł (nie pamiętam dokładnie kupowałam jakieś 2 miesiące temu)
Pojemność: 125 ml.



Czas na wieczorny relaksik. Książka + dobra muzyka ;)


Pozdrawiam,
Nana.

6 komentarzy:

  1. ja zawsze zapominam posmarowac dlonie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremy do rąk. I zawsze mam ich za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wszystkie, które mi nie pasują oddaje mamie! :D

      Usuń
  3. hej otagowałam Cie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. próbowalam kilku produktow be beauty ale niestety to nie dla mnie :(
    zapraszam serdecznie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń