niedziela, 6 stycznia 2013

noworoczne zakupki :D

Hej.



Wczoraj po pracy skoczyłam szybciochem do Galerii, wydać bon do Natury :D oczywiście musiałam go wykorzystać od razu ... jakby inaczej :)






W Naturze nabyłam:
- Pędzelek do nakładania cieni z Essence (tego nigdy za wiele! :D), 5,99 zł.
- Transparentną bazę utrwalającą pod cienie z Essence, 7,99 zł.
- Trwałą kredkę do powiek z Essence, nr 19 All I Want, za 2,99 zł
- Żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy, Eko Mango, cera z niedoskonałościami z Perfecty, za 12,19 zł.
- Zalotkę do rzęs Elite, za 13,99 zł.
- I słodziutkie niemowlęce skarpetki dla przyjaciółki nienarodzonej pociechy :D, 11,99 zł.

I za to wszystko wydałam tylko 5,14 zł. :D





Do Rossmanna weszłam tylko po gąbeczki, planuje nimi zmywać maseczki. Jeszcze pędzelka muszę się dorobić. 4,99 zł. I wiosenny żel pod prysznic Morze Kwiatów z Isany za całe 3,99 zł.






Do C&A weszłam w poszukiwaniu jakiś wyprzedażowych rzeczy, nic ciekawego nie było ale kupiłam bluzkę z słodkim piesiem :) moja mamuśka stwierdziła że on smutny jest a nie słodki. 27,9 zł.



Wiem że miałam oszczędzać ale i tak jestem dumna z siebie! Byłam w Pepco, Empiku i Textil Market i nic nie kupiłam. Szaleństwo wiem... ;)



Pozdrawiam,
Nana!

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ano :) uwielbiam kupować dziecięce ciuszki :D

      Usuń
  2. ooo ja tez oszczędzam- piona!
    a skąd miałaś bon do Natury? (zazdroszczę:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      wypełniam tzw płatne ankiety, jak się uzbiera określoną liczbę pkt można wymienić na bon :)

      Usuń