niedziela, 30 września 2012

biedronowe okazy ;)



Byłam dziś w Biedronce po parę spożywczych rzeczy i nie mogłam przejść obojętnie obok kosmetyków, które mają z serii `Piękno dla rodziny`. Mimo że kilka dni temu kupiłam już co nie co ;)



Kupiłam:
2 x płyny micelarne Eveline Hydra Expert 3 x kwas hialuronowy, 100 ml każda buteleczka, 4,49 zł/szt.

Lakier do paznokci Eveline Colour Instant, z innowacyjną formułą Fast Dry & Long Lasting, numerek 605, 4,99 zł.

Eveline, Nail Therapy Professional, Odżywka wzmacniająca z diamentami, 8,49 zł

2 x Serum regenerujące do ust Eveline, Extra Soft bio, 7-dniowy program ochrony. Sensitive i Pearl, 3,49zł/szt.

AA Skuteczna Pielęgnacja, Maseczka matująco-regenerującą z ekstraktem z ogórka oraz kwasem azelainowym, 1,49 zł.


Z wyżej wymienionych produktów posiadam już lakier Eveline tylko w innym kolorze, z którego jestem zadowolona, oraz maseczkę z AA ;) resztę będę testować ;)


Pozdrawiam,
Nana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz